تكست خيانت-قسمت دوم
 
TNT IS BEST
بن بست ...
 
 

حيف وقتي كه براي تو گذاشتم.حيف غصه اي كه خوردم چون ازت خبر نداشتم.حيف اون روزا كه كلي ناز چشمات رو كشيدم.حيف شوقي كه تو گفتي داره اما من نديدم.حيف حرفاي قشنگي كه براي تو نوشتم.حيف رويام كه واسه تو از قشنگي هاش گذشتم.حيف شبهاي كه نشستم با خيالت زير مهتاب.حيف وقتي كه تلف شد واسه ديدن تو توي خواب.حيف باوفاي من.حيف عشق و اعتمادم.حيف اون دسته گلي كه توي پاييز به تو دادم.حيف فرصتهاي نقلم.حيف عمرم و دقيقه م.حيف هرچي به تو گفتم.راست راستي حيف سليقه م.حيف اشكايي كه ريختم واسه تو دم سپيده.حيف احساس طلاييم،حيف اون عشق و عقيده.حيف خوشحاليم تو روزي كه ميگن تولدت بود.حيف عاشقيم كه گفتي اولش كار خودت بود.حيف اون قسم ها كه به اسم تو نخوردم.حيف نازي كه كشيدم چون كه طاقت نياوردم.حيف اونكه دائم عاشقم بود توي رويا.حيف كه تو از راه رسيدي و اونو دادمش به دريا.حيف چيزي كه ندارم.حيف ذوقي كه نكردي.حيف گرماي دستم كه سپردمش به سردي.حيف قلبم كه يه روزي دادمش دستت امانت.حيف اعتماد اون روز.حيف واژه خيانت.حيف اون شبي كه گفتم پيش تو كمه ستاره.حيف اون حرفايي كه زدي گفتم اشكالي نداره.حيف چشم هايي كه گفتم به تو با لبهاي خندون.حيف آرزوي ديدار،با تو موندن زير بارون.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 15 شهريور 1390برچسب:, :: 12:31 :: توسط : Ramin TNT

درباره وبلاگ
سلام من رامينم.به وبلاگ من خوش آمدید،اميدوارم از مطالب لذت ببريد.نظر يادتون نره! در ضمن اگر مشكلي ديديد به 09363731899 پيامك بدهيد. لطفا به آدرس جديد مراجعه كنيد www.TNT1.Blogfa.com
نويسندگان


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 70
بازدید کل : 49705
تعداد مطالب : 55
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1